FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

AHA BHA PHA 30Days Miracle Toner 150ml

Rp 175.000
36 Reviews
1
Wishlist
Information

Real TeaTree 10,000ppm
AHA, BHA and PHA works as effective exfoliator to leave skin cleaner and more radiant than before

Skin exfoliating ingredients
Formulated WITHOUT 20 ingredients
Dual Functionality approved by KFDA
Low Ph Toner

☆ I want to do keratinic care without irritation

☆ I am crazy for skinny skin texture

☆ I am troubled with dull skin and dull pores

☆ It looks dirty because of blackhead and whitehead. I am worried about the shine due to the excessive secretion of sebum

☆ I want a non-sticky and refreshing toner.

☆ I look for a good toner that can use problem-sensitive skin ☆ Even if you use expensive functional cosmetics, your skin does not improve.

For all skin type

HOW TO USE:fter cleansing in the morning and evening, take an appropriate amount on a cotton swab, wipe it off along with the texture of the skin, and let it absorb lightly.

Ratings and Reviews


Fitri Ayu Rahmawati
28 February 2020
Top Reviewer
bagus banget
bagus bgt buat kukit yg berjerawat, bikin jerawat cepet sembuh, dan bantu memudarkan bekas jerawat juga
Helen Manurung
28 February 2020
Verified Buyer
Biasa aja, ngga ada yang spesial...
Pake ini di muka aman2 ajasih; ngga breakout atau gimana2. Tapi lama2 jadi merhatiin kalo ternyata ngga ada efek yang signifikan di mukaku. Jadi ngga nerusin lagi deh, soalnya harganya lumayan juga huhu.
Oka Luthfi
22 February 2020
Top Reviewer
Somebymi aha bha pha 30days miracle toner
bikin muka jadi fresh , cepet meeresap nyaa , baru pake 2mingguan lebih tapi gak ada perubahan di aku , pas udh hampir stengah botol abis baru aku ngeuh ternyata dia ngefek bangett jerawat ku ngempesin dan bikin muka ku jadi glowing
Intan aswin
06 February 2020
Verified Buyer
apa memang breakout parah untuk awal atau kulit ku yang tidak cocok?
aku pake ini ud hampir 2 minggu, pas pertama pakai memang bersih glowing gitu, muncul whitehead di hari ke-3 pemakaian, dan ini ud jalan 2 minggu malah makin breakout parah di seluruh jidat, pipi kiri dan kanan, jerawat nya sakit dan gatel, apakah kulit ku tidak cocok , tapi aku kombinasaiin dengan ampole centella dan somethinc ada kurangnya atau ku teruskan saja untuk waktu 1 bulan:(
Sri Marlin
31 January 2020
Verified Buyer
????
Tiap kali abis pake toner ini rasanya wajah jadi bersih banget apalagi aromanya ituu fresh bangett
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping