#1 CURATED BEAUTY E-COMMERCE

Balancing Gel 60ml

Rp 290.000 Rp 159.500
5 (10)
1
Add to Wishlist
Find in Store
Details
About the product
  • Pyunkang Yul Balancing Gel 60 ml
  • Long lasting moisture
  • How to use: Apply adequate amount on your skin along with your skin texture
  • Pyunkang Yul Balancing Gel 60 ml provides long lasting moisture to your skin with its honey-like viscous texture.

 

How to Use
  1. After cleansing and moisturizing, take a small amount and dot to face evenly.
  2. Spread the gel and gently pat into skin until fully absorbed.
Ingredients

Astragalus Membranaceus Root Extract, Polysorbate 80, PEG-150 Distearate, 1,2-Hexanediol, Polysorbate 20, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Caprylate

5/5
Share your reviews about this products & help our community knows more!
Pratiwi Pipit
Top Reviewer
05 February 2021
Balancing gel
Kulit aku kusam dan ada bekas jerawat setelah rutin pake pyunkang yul so far kulit ku better banget dari sebelum nyaa
Ratna sari Puspitaloka
Top Reviewer
19 January 2021
Pyunkang yul gel
Balancing gel ternyaman yang pernah aku pake dan juga penyelamat ku di saat jerawat dan beruntus muncul
Frieda Pesik
Verified Buyer
25 October 2020
Pyungkang Yul
Bagus banget!!! Bikin wajahku terhindar dari jerawat dan nggak bikin berminyak juga

Worth it!!!
Lilis Rosna
Top Reviewer
07 June 2020
Pyunkang yul balancing gel
Teksture nya gel dan mudah meresap ke kulit , bikin lembab , halus dan juga kenyal ..
aku ada beberapa jerawat dan tetew kering dong
Nana S
21 April 2020
Pyunkang yul balancing gel
Baguss , nyaman dipake nyaaa gak bikin muka jadi kering
Jerawat ku jadi better semenjak ku pake balancing gel nya pyunkang yul
Find in Store
Greenlake City - No stock
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
Tuesday-Sunday 10.00-19.00 WIB
View Location
AEON Mall JGC - 2pc
Lt. 1 didepan Hush Puppies
10.00-21.00 WIB
View Location
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping