#1 CURATED BEAUTY E-COMMERCE

Beauty Bliss BB Cream (Natural)

Rp 32.000 Rp 28.800
5 (25)
Sold Out! Notify Me When Restock
Add to Wishlist
Find in Store
Details

A multi-talent cream that can be used for moisturizer, antioxidant, and soothing agent. Available in 3 colors (light, natural, and caramel).

How to Use

Oleskan merata menggunakan ujung jari atau kuas

Ingredients
Aqua, Ethylhexyl Methoxcyinnamate, Butylene Glicol, Caprylyl Methicone, Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethicone, Titanium Dioxide, Polyglyceryl-4 Isostearate, Polymethil Methacrylate, Dimethicone, Sodium Cloride, Hexyl Laurate, Phenoxyethanol, Silicon Dioxide (Silica), Allantoin, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Trimethylsiloxysilicate, Aluminium Hydroxide, Triethoxycaprylylsilane, Methicone.
 
May contain: CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499
5/5
Share your reviews about this products & help our community knows more!
Wida Yati
Top Reviewer
27 October 2020
BB Cream Pertama
Bb cream pertama. Suka, ringan banget kaya ga pake apa-apa. Warnanya aga sedikit kegelapan, tapi masih bisa dipake. Cocok buat yang baru pertama kali mau coba bb cream. Coveragenya juga lumayan tapi ketahanannya kurang sih buat seharian dan oxidize banget
Lani S
Top Reviewer
11 October 2020
Emina
Lumayan sihhh coverage nya
Cuma kalo dipake lamaa kek agak berat gitu
Putri giri Pidia bhakti
Top Reviewer
11 August 2020
Emina
Duh ampoon udah engga cocok malah bikin beruntusan terus salah shade lagi pas di pake malah kegelapan kek umpa lumpa jadi nyaa
Wafiy Yuka
28 July 2020
Emina beauty bliss bb cream
Beli 2 shade selalu kegelapan dan ini berat sih di aku padahal bb cream
Lilis Rosna
Top Reviewer
11 June 2020
Emina beauty bb cream
Baguss sih coverage nya lumayan , tapi udah aku pake 2x dan selalu cakey entah dari apa nya yg salah
Find in Store
Greenlake City - No stock
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
Tuesday-Sunday 10.00-19.00 WIB
View Location
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping