Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

BENTON Snail Bee High Content Essence (60ml)

Rp 290.000 Rp 174.000
51 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 2pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 2pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 5pc
Lt. 1, di depan Hush Puppies
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

Flaunt a flawless complexion with Benton's Snail Bee High Content Essence. This highly concentrated essence provides abundant hydration and nourishment from its premium key components - snail slime filtrate and bee venom. It is specially formulated to help the skin recover from damage while also nourishing it to be able to develop healthier skin cells. This healthy skin cells would result into soft and smooth skin texture. This also perfectly soothes irritated skin as it contains antibacterial herbal extracts that prevents the skin from getting damaged.

How to use

After washing and toning, dispense an appropriate amount of the essence onto your palms and spread all over the face and neck. Massage gently using fingertips until fully absorbed.

Size

60ml

Ratings and Reviews


Ratna sari Puspitaloka
19 January 2021
Benton snail bee
Pertama beli ini karna lagi jerawatan gede gede dan sekarang ngepesin suka banget
Hesthi Pratiwi
13 January 2021
Surprisinglý meh!
Random aja pas niat mau beli skincarenya Benton karena dari ingredients ga yg aneh2 dan banyak komposisi yg ga perlu tp udh pake ampe habis hasilnya biasa aja. Cuma enak teksturnya aja jd termaafkan tp ga akan beli lagi
Okma Noviana
10 January 2021
Top Reviewer
Ga kelihatan hasilnya.
Pernah coba ini beberapa bulan lalu, udah abis 2 botol tp aku ga ngerasa ada perubahan berarti di wajahku. Emang pas dipake ga bikin muka iritasi sih cm klo hasilnya emang ga begitu kelihatan selain bikin muka jd agak lembab aja. So aku ga repurchase lg.
Ikul Ym
20 December 2020
Benton
Pake essence ini plus serum nyaa yang snail bee juga the best hasil nyaa bikin muka cerah lembab dan juga kulit ku udah ga gampang jerawatan lagi
Audy Purnama Asri
27 November 2020
BENTON Snail Bee High Content Essence
Tekstur nya gel cair gitu jadi gampang banget ngeresap di muka dan ga ada baunya sama sekali. Sangat bantu mengatasi bekas jerawat. Bikin kulit halus, kenyal dan lembap.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping