FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

BENTON Snail Bee High Content Mask(1pc)

Rp 40.000 Rp 25.000
8 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 2pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 3pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

This face mask is fully immersed in a highly concentrated essence infused with snail slime filtrate and bee venom. This premium blend of natural ingredients makes the skin’s immune system stronger to be able to stand against daily exposure that often leads to  skin damage. This mask helps recover damaged skin to enhance elasticity, softness and radiance. This mask is free from parabens, synthetic colorants, artificial fragrance and formaldehyde. It’s suitable for all skin types, even hypersensitive skin.

How to use:

After cleansing and toning, carefully remove the mask from its packaging to avoid the essence from dripping. Place properly onto the face and leave for 20 to 30 minutes. Afterwards, remove the mask and pat the remaining essence for better absorption.

Size: 20g

Ratings and Reviews


Nur Fazrin Vieaulia
20 October 2020
Top Reviewer
Its okay benton
I like the way packagingnya pakai kertas daur ulang gitu. Maskernya bikin melembapkan dan calming. Oke banget deh.
Riia Pratiwi
21 August 2020
Top Reviewer
Benton
Bikin kulit kenyal dan ngelembabin . Essence nya juga pas . Dan merah2 di muka jadi kalem
Hesthi Pratiwi
02 July 2020
Hi Flawless Skin.
Suka deh sama packaging benton yg ini karena terbuat dari kertas daur ulang yg eco friendly. Selain itu sheetmasknya oke bgt bikin kulit ternutrisi dan plumpy
Citha Anindhyta
23 May 2020
Verified Buyer
BENTON Snail Bee High Content Mask
Awalmya ngira kok dikit banget soh essencenya di mask, ternyata nggak. Ini enak banget dipakai walaupun essencenya nggak sebanyak sheetmask pada umumnya. Efeknya oke banget, lebih ke bikin kulit kenyal & moisturized banget.
putri bunga
21 March 2020
Verified Buyer
BENTON SNAIL EMANG TERBAIKK
sama kaya creamnya sheetmasknya pun sesuai dugaan aku cocok bgtt.. essencenya gak lebay tp seketika langsung cerah dan bekas jerawat merah2 bener2 memudar dn efek lembabnya gak lebay dan gak becek dan gak lengket.. bener2 nagih bangett pake sheetmask ini kaya abis perawatan laser bekas jerawatnya mudarnya separah itu.. mau beli yg banyak di watson masker ini hampir gocap cinta bgt sm beautyhaul
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping