FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Bio-White Advanced Whitening Cleanser 100g

Rp 49.000 Rp 41.650
7 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Wishlist
Information

Bio-White Advanced Whitening Cleanser is a gentle formula that thoroughly cleanses to remove dirt and impurities from the skin. Enriched with whitening and moisturizing ingredients; such as Tanaka Tree Bark Extract and Camellia Extract, it also helps skin to achieve a refreshed and fairer look without drying the skin.

Ratings and Reviews


Tia Kh
21 October 2020
Facial wash
Wahh dku pernah cobain punya kakak wanginya enakk di kulit wajahku ga bikin breakout tapi memang after bilas lumayan bikin wajaku ketarik tapi ga sampe yang kering gitu. Tekturnya creamy banget jadi busanya banyak. Its good product
Lika Fathiyyaturrahmah
13 October 2020
Verified Buyer
Good
Ini formulanya gak bikin kering after use nya, terus efek mencerahkan nya ada pas sekali pake. So far gak bikin kulit bermasalah sihh
Ririna Dara
19 September 2020
Verified Buyer
Face wash
After pemakaian ga bikin kering, kulit jadi halus tapi ga merasa ada efek mencerahkan nya.
Putri giri Pidia bhakti
16 August 2020
Top Reviewer
Bio essence
Nicee
Gak bikin muka kering , bikin kulit lembut dan juga cerahh
Wafiy Yuka
11 July 2020
Bio essence bio white advanced whitening cleanser
Ih senang sekali aku nemu cleanser yang gak bikin muka kering .. pas udah cuci muka efek cerah nya tuh langsung terlihat
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping