FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

Brilliant Cleansing Oil 125ml

Rp 825.000 Rp 247.500
4 Reviews
Sold Out! Notify Me When Restock
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients

A rich-textured blend of antioxidant-rich camellia seed oil, olive oil, rosehip oil, and botanical seed oils, it leaves sen sitive skin clean and comfortable. In contact with water, the cleansing oil transforms into a milky lotion to gently dissolve the most stubborn make-up and lifts away impurities. rovi- des hydration and protects against moisture loss. Skin feels perfectly clean and soft as a petal. Powerful woodiness gives the immediate energy on your sense.

  • Pump a small amount, Splash hands and face with warm water.
  • Gently massage the foam into the face with small, c ircular movements.
  • Rinse with warm water.
  • Use daily.

 

Ratings and Reviews


Miss Kiky
01 November 2020
Verified Buyer
Brilliant Cleansing Oil 125ml
Keren. Langsing ngebersihin banget ????
Wafiy Yuka
20 July 2020
Femmue briliant cleansing oil
Packaging nya aku suka banget bagus keren dan kokoh bgt ..
teksture nya ya oil , cepet membersihkan mekap tebal dna waterproof aku suka
Herlin Karlina
24 December 2019
Top Reviewer
Femmue
Terlalu suka sama cleansing oil femmue karna bener bener bikin bersih sisa mekap dan kotoran dimuka tapi ku tak suka dengan harga nya hahaha , tapi inj beneran bagus sih meskipun mahal , muka jadi kaya ringan dan beneran bersih udah gitu aku suka banget sama packaging ny hihi
Yuliani Nurcita
19 October 2019
Top Reviewer
Femmue briliant cleansing oil
Packaging nya keren banget , pas pertama coba udah kerasa nyaman sama enak nya , pake mekap tebel pun dia mampu ngangkat nya pas di bersiin pake kapas itu kotor banget sampe kapas ke 3 udah bersih , pas cuci muka rasa nya muka bener bener kek udah bersih banget
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping