#1 CURATED BEAUTY E-COMMERCE

Bubblesheet Oxygenating Deep Cleanse Mask (1pc)

Rp 185.000 Rp 148.000
5 (4)
1
Add to Wishlist
Details

A weekly bubble detox to put skin in its happy place.Have fun, get clean! Our first-of-its-kind oxygenating deep cleanse mask with green tea TEAOXI® works to reveal glowing, deeply purified skin in just three minutes. Upon application, this bamboo charcoal-infused sheet mask activates an oxygenating and tingling 3D bubbling experience that instantly invigorates, detoxifies, and removes face makeup. 

How to Use

Place the mask on damp face and align the eye and nose area. Leave on for approximately three minutes, then remove the mask and gently massage face. Rinse face clean with charcoal-infused cloth.

Ingredients

Water, Glycerin, Methyl Perfluorobutyl Ether, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoamphodiacetate, Lauryl Glucoside, Retinyl Palmitate, Allantoin, Arginine, Camellia Sinensis Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Glucoside, Ethylhexylglycerin, Ceramide Np, Sodium Pca, Sodium Chloride, Saccharide Isomerate, Polyquaternium- 10, Potassium Cocoyl Glycinate, Potassium Cocoate, Hexylene Glycol, Butylene Glycol, Citric Acid, Hydroxyethyl Urea, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Limonene, Citral, Sodium Citrate, Disodium Edta, Phenoxyethanol.

5/5
Share your reviews about this products & help our community knows more!
Ratna sari Puspitaloka
Top Reviewer
31 January 2021
Glamglow
Baru coba dan ternyata nyaman di pake nyaa dan juga baguss bikin muka cerah
Citha Anindhyta
Verified Buyer
17 May 2020
Bubblesheet Oxygenating Deep Cleanse Mask
Tekstur sheet mask lembut, gampang diapasang di wajah. Yang buat leboh cinta lagi tuh ukuran sheet masknya pas di wajah, biasanya kebesaran atau daerah mata kekecilan. Waktu dipakai, semakin didiamkan makin berbusa. Busanya halus terus kalau dioser-oserin ke muka tambah makin banyak busanya dong. Setelah dibilas jadi halus banget kulitnya, lebih kenyal, glowing, jerawat yang lagi merah itu jadi lebih kalem.
Adinda Hapsari
Verified Buyer
10 April 2020
Super Luv
bener sih ada harga ada rupa. nyoba pakai yang ini bener2 bikin muka fresh, kenyal, dan terasa bersih. luvluv
Yunita Malikul mulki
Top Reviewer
28 July 2019
Nice
Nyobain dulu yang ini dan ternyata suka banget hasil nya wow keren , muka jadi kenyel halus dan seger keliatan kaya kulit yang sehat .. fix beli yang lain nya di beautyhaul
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping