FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

Cicapair Cream 50ml

Rp 625.000 Rp 468.750
7 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 0pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 0pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
It is formulated without Parabens, Sulfates, Phthalates
Enriched green texture brings skin relief from stress and air pollution, it contains Centella asiatica complex ingredients.
This is a solution for Redness, Uneven skintone, Acne and blemishes.
How To Use
After cleansing, apply a moderate amount onto irritated skin.
Press cream in with warmth of hands to allow for maximum absorption.

Ratings and Reviews


Citha Anindhyta
30 May 2020
Verified Buyer
Cicapair
Ini skincare tapi bisa jadi tone up cream juga. Beneran ngefek buat ngeredain jerawat dan kemerahan. Sayangnya keputihan, jadi agak white cast gitu
erika darmawan
17 March 2020
Verified Buyer
ga cocok
sempet pake ini, gagt ngefek, muka masih merah2 gtu. tp moisturizing bgt
Oka Luthfi
23 February 2020
Top Reviewer
Dr jart cicapair cream
Bagus banget aselik ini cream , bikin cerah , lembab , engga bikin lengket dan juga ngilangin merah merah di kulit aku
Herlin Karlina
27 December 2019
Top Reviewer
Dr jart
Kulit ku merah merah , kalo kena matahari merahhh tp semenjak pake dr jart cicapir sekitar 2mingguan lebih jadi halusss dan merah merah di muka berkurang , gilaa bener bener work sih ini produk nyaa
Yuliani Nurcita
24 October 2019
Top Reviewer
De jart cicapair cream
Teksture nya cream putih agak kental , bikin kulit lembut dan merah merah di muka jadi hilang
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping