Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

Coconut Spf 15 Lip Balm

Rp 45.000 Rp 40.500
7 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 5pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - -1pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 2pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use

This lipbalm is scented, not flavored. The coconut scent is from coconut oil and coconut flavor. A hint of tropical coconut scent, not overwhelming at all.
with SPF 15

Use this as your daily needs.

Ratings and Reviews


Fatma Latamu
12 January 2021
Verified Buyer
Coconut Lip Balm
Pertama kali pake dan langsung jatuh cinta. Sangat melembabkan bibir, wanginya enak, dan yang terpenting ada SPF 15.
Lani S
05 October 2020
Top Reviewer
For skins same
Wangi coconut nya kerasa banget , sukadehh
Udah fitu produk nya benera sebagus itu karna bener bener bikin bibir lembb banget
Frieda Pesik
04 October 2020
Verified Buyer
Affordable
An affordable yet good quality lib balm
Hesthi Pratiwi
09 July 2020
Bye chapped lips
Gak nyangka lipbalm varian coconut ini wanginya enak, moist banget, gak benyek2 gitu. Kalo ga makan sih tahan 3 jam-an
Adinda Hapsari
30 April 2020
Verified Buyer
Good
efeknya bibir jadi terasa lembab dan halus. cukup membantu tk mengatasi bibir yg sering pecah2.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping