FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Cream Glow Awakening

Rp 460.000 Rp 276.000
6 Reviews
Sold Out! Notify Me When Restock
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 1pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Wishlist
Information
Description
 
A tone up cream that protects the skin from a variety of environmental pollutants to leave the skin moisturized and with a healthy glow.

- Anti-pollution

- Brightening

- Soothing

01. Prickly Pear Seed Oil - Antioxidant & Moisturizing

02. Niacinamide - Brightening

03. Odeetox - Antioxidant, Anti-pollution, Inhibitions Melanin

04. Glutachion - Improving skin tone and

05. Bisabolol - Brightening & Soothing

SC-Glucan - Regeneration & Skin barrier reinforcement

Suggested Use
 
Apply every morning and evening after the application of an essence.
 

Ratings and Reviews


Wafiy Yuka
11 July 2020
Huxley cream glow awakening
Teksture nya cream putih gitu cepet meresap nyaa , bikin muka ku makin lembab dan makin cerah jugaa
Itu sih sejauh ini perubahan nya karna ku baru pake 2mingguan
Oka Luthfi
22 February 2020
Top Reviewer
Huxley cream glow awakening
Bikin muka glowing banget , jadi lebih cerah , lebih lembab dan juga lebih moist
Yuliani Nurcita
16 October 2019
Top Reviewer
Huxley cream glow awakening
Wangi nya enak banget , pas dipake nyaman cepet meresap gak bikin lengkey , cuma udah dipake 2 mingguan work nya baru ngelembab in aja ya
Olivia Indrawati
19 July 2019
Verified Buyer
hanya wanginya saja yg enak
teksturnya rich, tp tdk lengket dan mudah menyerap. ngak ada glow efek di sy. cuman hydrate dan wanginya....duh....calming bgt
Risma Trisnawati
22 April 2019
Verified Buyer
So so
Tertarik pake ini gara2 kulit lg dehidrasi. Untuk melembabkan bagus tp efek mencerahkannya kurang keliatan walaupun udah dipake sampe abis
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping