FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Essence Toner 200ml

Rp 280.000 Rp 182.000
39 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 6pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 5pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 5pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
Description
 
Excellent absorption and intense hydration

1. Contains 91.3% Milk Vetch Root Extract to re-energize and replenish your skin.

2. Provides intense hydration. Simply patting your skin will result in a gummy sensation in which the skin will react with a high level of elasticity!

3. A viscous, dense texture that absorbs quickly into the skin for a dewy yet smooth and clean finish

4. Free of artificial fragrances and colors and hypoallergenic to care for your skin without irritating it.

Suggested Use
 
1. Apply an appropriate amount onto a cotton pad

2. Apply whilst gently following the lines of your skin 

3. Turn the cotton pad over and gently pat the absorb the contents 

4. Heat up your hands and cover your skin to further enhance the absorption of the essence toner 

Active Ingredients
 
Milk Vetch Root Extract

Ratings and Reviews


Rere ulifatur rosida Rere
30 March 2020
Verified Buyer
Cinta sekali!
Sumpah, Pyunkang Yul ini baru 3x pemakain dan sangat ramah dikulit aku yang cenderung berminyak ini, sangat-sangat cinta sama produk ini pori-pori jadi kecil dan kulit jadi lembab. Love!!
Cornelia Wibowo
29 March 2020
Verified Buyer
Secinta itu dong❤️
Kulit ku kering karna keseringan exfoliate but setelah pake ini melembabkan banget dong cepet nyerep juga di kulit, texture nya sedikit kental tp gak banget. Di directionnya sih disuruh pake cotton pad tapi aku gamau rugi jd aku lgsg tuangin ketangan dan tap tap ke muka ku sampe produknya nyerep di kulit.
Irenne Kusminarso
28 March 2020
Verified Buyer
Hydrating toner
Pertama coba dan langsung suka banget. Tau bener kebutuhan kulitku yg butuh hidrasi dari skincare.
Eh..nyetok donk aku krn emg sebutuh ini..
Shafira Mutia ramadhanti
28 March 2020
Verified Buyer
Love at the first sight
Pertama kali coba agak ragu ini bakal berhasil bagus di muka ga ya, dan termyata bener dong, gampang nyerep bgt di muka, konsistensinya agak kentel dikit dan lembab gt di muka
Elisa santoso
24 March 2020
Verified Buyer
SECOND PURCHASE - AND INDEED WILL REPURCHASE AGAIN
texture nya cair agak kentel sedikit. suggested use is using cotton pad, but me use it directly on face. taro Di Tangan lalu, directly tap tap ke muka. hasilnya langsung lembab banget! fresh, kenyal dan keep your face moisturized. definitely holy grail product!
for my dry skin, it really suits me well.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping