FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Face Fluid Foundation

Rp 118.000 Rp 45.000
16 Reviews
1
Wishlist
Information

Face Foundation Makeup by Focallure is a lightweight foundation treatment that
boosts radiance to leave skin silky smooth. 
Specially formulated with a blend of active ingredients to regenerate and repair
skin, whilst reducing visible fine lines and wrinkles.
A natural extract from the Japanese evergreen spicebush minimizes the appearance
of aging and provides antioxidant protection against environmental stresses.
The luxurious foundation boosts elasticity for firmer skin.

Ratings and Reviews


Lika Fathiyyaturrahmah
02 October 2020
Verified Buyer
04 Natural
coveragenya ini lumayan oke sih, finishnya agak dewy di aku tapi kalo udah pake bedak jadi matte. tapi oksidasinya lumayan bikin kecewa sihh jadi pas awal aku pake warna nyatu sama wajahku tapi lama kelamaan jadi menggelap gitu :(
Putri giri Pidia bhakti
11 August 2020
Top Reviewer
Focallure
Oxydase paraaahhhhh ohh ku tak suka tak suka
yosvania agustin
29 March 2020
Verified Buyer
Foundation china
Ga terlalu bagus sih b aja dan aku habis pakai ini timbul jerawat????
Helen Helen
26 March 2020
Verified Buyer
Love it
syukaaa sihhh sama foundie ini untuk hari hari buat ngampus apalagi yang cari foundie dengan budget murah ini bisa jadi pilihan. pas pemakaian oke kok coveragenya.
Rani Ayu Pradini
25 March 2020
Natural Tan
natural tan, tapi ttep keterangan di aku yg sawo matang dan skintonenya gk cocok dgn aku jadi rada abu" juga terlalu wangi so itu menurutku cukup mengganggu
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping