Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

FIRST LAB Probiotic Pore Tightening Essence 30ml

Rp 352.000 Rp 299.200
22 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 0pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 0pc
Lt. 1, di depan Hush Puppies
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients

All FIRST LAB's Skincare are using a Patented Probiotic Technology from ILDONG Pharmaceutical Korea.

Probiotics can influence the balance & the composition of skin microflora. Through the natural process of fermentation, probiotic bacteria produce acid compounds such as lactic acid that lowers the skin pH. The acid pH prevents the growth of the most harmful bacteria.

 

Function: Minimizing Large Pores, & fights off skin-damaging free radicals.

 

How To use:

Apply a suitable amount on entire face and allow it to absorb

 

NA26191206145

Apply a suitable amount on entire face and allow it to absorb

Water, Butylene Glycol, Glycereth-26, Alcohol, 1,2-Hexanediol, Glycerin, ChondrusCrispus Extract, SaccharumOfficinarum (Sugarcane) Extract, Lactobacillus Ferment Lysate, Sodium Hyaluronate, MelaleucaAlternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, VacciniumMyrtillus Seed Oil, HaematococcusPluvialis Extract, MoringaOleifera Seed Oil, Rosa Centifolia Flower Water, Vanilla Tahitensis Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, RosmarinusOfficinalis (Rosemary) Leaf Extract, Choleth-24, Tromethamine, Ethylhexylglycerin, Polyquaternium-51, Biosaccharide Gum-1, Lactic Acid, Sodium Chloride, Glutathione, Fullerenes, Squalane, Astaxanthin, Ceramide NP, Phytosphingosine, Hydrogenated Lecithin, Caprylyl Glycol, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Fragrance

Ratings and Reviews


Ratna sari Puspitaloka
19 January 2021
First lab probiotic
Buat lembab nya sih oke , tekture nya oke cepet meresap cuma kalo buat ngecilin pori pori mah harus lebih telaten dan mungkin gak bisa abis 1 botol harus bellanjut dan setia pake ini
Sharah Nabilla
04 November 2020
Verified Buyer
FIRST LAB Probiotic Pore Tightening Essence 30ml
Sejauh ini pori-pori mengecil, tapi belum seluruhnya, masih terlihat juga pori-porinya. Pemakaian botol ke 1.
Lani S
06 October 2020
Top Reviewer
First lab
Bagus juga ini buat super ngelembabin tapi aku lebih suka yang essence signature nyaa
Putri giri Pidia bhakti
10 August 2020
Top Reviewer
First lab probiotic
Hmmm bagus sih inj bikin kulit ku halus lembut cuma kalo di lihat dari dekt pori pori aku masih nampak gede aja ,,
Atau entah belum work tapi aku pake ini udah mau hampir abis produk nya
Kartika Kusumadewi
30 July 2020
Verified Buyer
GA NYANGKA
Awalnya pas dipake kaya ga kerasa gitu hasilnya. Trus waktu itu aku sempet berhentiin pas udah pake 3/4 botol. Langsung kulit aku jadi bertekstur kasar banget, komedo pada keliatan. Pas aku coba pake lagi, besoknya langsung halus lagi. MANTAP BANGET! Sekarang udah botol kedua, Mudah2an cocok terus :)))
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping