FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

FIRST LAB Probiotic Pore Tightening Essence 30ml

Rp 352.000 Rp 299.200
19 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 8pc
Greenlake City rukan Sentra Niaga F11 Jln Kresek Raya, Cengkareng, Jak Bar
Store-AEON BSD - 8pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
Store-AEON JGC - 8pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients

All FIRST LAB's Skincare are using a Patented Probiotic Technology from ILDONG Pharmaceutical Korea.

Probiotics can influence the balance & the composition of skin microflora. Through the natural process of fermentation, probiotic bacteria produce acid compounds such as lactic acid that lowers the skin pH. The acid pH prevents the growth of the most harmful bacteria.

 

Function: Minimizing Large Pores, & fights off skin-damaging free radicals.

 

How To use:

Apply a suitable amount on entire face and allow it to absorb

 

NA26191206145

Apply a suitable amount on entire face and allow it to absorb

Water, Butylene Glycol, Glycereth-26, Alcohol, 1,2-Hexanediol, Glycerin, ChondrusCrispus Extract, SaccharumOfficinarum (Sugarcane) Extract, Lactobacillus Ferment Lysate, Sodium Hyaluronate, MelaleucaAlternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, VacciniumMyrtillus Seed Oil, HaematococcusPluvialis Extract, MoringaOleifera Seed Oil, Rosa Centifolia Flower Water, Vanilla Tahitensis Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, RosmarinusOfficinalis (Rosemary) Leaf Extract, Choleth-24, Tromethamine, Ethylhexylglycerin, Polyquaternium-51, Biosaccharide Gum-1, Lactic Acid, Sodium Chloride, Glutathione, Fullerenes, Squalane, Astaxanthin, Ceramide NP, Phytosphingosine, Hydrogenated Lecithin, Caprylyl Glycol, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Fragrance

Ratings and Reviews


Aulia Febryani
02 June 2020
Verified Buyer
Preloved
dapet ini waktu belanja 600k di beautyhaulindo. berhubung aku gaada masalah pori-pori, ini mau kupreloved aja isinya masih 95% kujual 280k bisa nego. nanti insyaAllah aku kasih bonus. dm @its.auliaaf
VERA YONA
29 May 2020
Verified Buyer
Cocok di lain gk cocok di aku :(
Pakai ini 3 hari muncul whitehead yg lumayan banyak huhu

Aku jual murah yaa
Isinya juga masih bnyk krna baru di pakai 3 kali
Yg mau bisa wa aku yaa
082255666456
Nana S
22 April 2020
First lan probiotic pore tightening essence
Ih asli ini the best banget bikin muka tambah cerah , lembut halus lembab dan pori pori emang ngecilin aku pake ini udah 3mingguan lebih
Vanessa Mathilda
23 February 2020
Verified Buyer
Mantappp
Kalo abis panen komedo, pasti pakein ini, jdnya pori2 agak kalem, trus kalo nanti bersihin komedo lagi, udh gak gtu banyak komedonya, karna pori2 udh mengecil.
Irene Sandranita
18 February 2020
Lengket banget
Teksturnya kental dan ada aroma seperti "susu" menurutku. Essence ini butuh waktu agak lama untuk meresap. Lebih dari 3 menit. Karena itu aku prefer pakai di malam hari. Aku pernah pakai agak terlalu banyak dan besoknya langsung muncul jerawat jadi sebaiknya pakainya secukupnya saja.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping