FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Freeman Feeling Beautiful Cleansing Apple Cider Vinegar Clay Mask and Scrub

Rp 96.800 Rp 87.120
25 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 3pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients
This multi tasking foaming clay mask cleans, scrub, tones and absorbs oil so unrully skin behaves better than ever. Kaolin and Bentonite Clays clear out oils and debris from deep within pores. Pumice exfoliates to clear away dead skin cell while Apple Cider Vinegar tones for radiant, flawless finish. Perfect for all skin types. Made in USA.
To use as a daily cleanser and scrub, massage gently onto damp skin. Rinse well. To use a mask and toner, apply mask to face and neck, avoiding contact with eyes. Leave on for 3-5 minutes, no more than 10 minutes. Rinse with warm water. Discontinue use if irritation or redness occurs.
Water/Aqua, Bentonite, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Pumice, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Vinegar (Apple Cider), Kaolin, Xanthan Gum, Magnesium Aluminium Silicate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Edta, Citric Acid, Doazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrance (Parfum), Hexyl Cinnamal, Yellow 6 (C1 15985), Red 40 ( C1 16035).

Ratings and Reviews


Kimberly Imanuella
10 September 2020
Top Reviewer
Sukaa
Salah satu varian favorite ku dr Freeman, scrubnya halus wanginya juga enak banget
Putri giri Pidia bhakti
09 August 2020
Top Reviewer
Freeman clay mask and scrub
Masker nya freeman gak ada yang gagal di aku bagus semuaaa
Aku udah coba 4 varian dan semua nya cocok dan nyaman di kulit aku
Nanda Agusti Rahmatika
27 July 2020
Verified Buyer
Must Have
Masker ini wangi nya seger banget. Teksture nya ga terlalu padet gitu, ada butiran2 scrub nya.
Multifungsi banget, bisa dijadikan fw, scub dan masker.
Kalau dijadikan masker cepat kering, krn ga boleh dipake lebih dr 10mnt juga. Setiap kulit wajah berasa capek dan kotor banget, andalanku si masker ini! Automatically berasa bersih banget dan ngerefresh kulit.
Kalau udah mau muncul jerawat atau beruntusan. It helps so much to reduce. Isi nya banyak banyak harganya affordable. Cool!!
Kerenhapukh S
25 July 2020
Top Reviewer
Holy grail
efeknya bener” berasa membantu buat beruntusan. Kalo kulit lagi bermasalah abis pake mask ini cepet selesai masalahnya. selain itu efek mencerahkannya juga terasa dan wanginya seger.
Hesthi Pratiwi
04 July 2020
So far so good
Ini penasaran aja jadi beli preloved deh eh mayan suka tp gak yg wow karena aku ga demen sama scrubnya. Tapi wanginya enak sih jd termaafkan.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping