FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Freeman Feeling Beautiful Revitalizing Pomegranate Peel Off Gel Mask

Rp 96.800 Rp 77.440
11 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 2pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients
This pomegranate-infused mask gently purges dirt and excess oils from skin for a cleaner, revitalized complexion. An 8-antioxidant blend of Pomegranate, Acai, Goji, Mango, Mangosteen, Cranberry, Noni and Blueberry guard against free radicals and envirometal stress. Made in USA.
Apply an even layer to clean, dry face, avoicing eye area, eye brows, hair laine and lips. Leave on 10-15 minutes or until dry. Gently peel off mask from outer edge. Rinse with warm water. Use twice a week or as often as needed.
Water/Aqua, Polyvinyl Alcohol, Sd Alcohol 40-B/Alcohol Denat, PEG-8 Glycerin, Propylene Glycol, Punica Granatum Extract, Garcinia Mangostania Peel Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Lycium Barbarum Fruit Extract, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, Vaccinium Angustifolium (Bluberry) Fruit Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Phenoxyethanol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Pca, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Metylpropional, AMyl Cinnamal, Blue 1 (CI 42090), Red 33 (C1 17200).

Ratings and Reviews


Wida Yati
27 October 2020
B aja
Awalnya coba produk ini punya temen dan kesan pertama pas pakai produk ini itu sedikit berasa ketarik kotoran di muka. Cuma setelah pemakaian selanjutnya pas udah beli produknya rasanya biasa aja dan kayak ga bikin efek yang gimana-gimana gitu di mukaku. Mungkin karena kondisi muka oily kali ya jadi ga cocok
Sphatika E
26 October 2020
Verified Buyer
Freeman Feeling Beautiful Revitalizing Pomegranate Peel Off Gel Mask
Belum pernah coba variant ini.. tapi produknya freeman ga pernah failed sih..
Lani S
11 October 2020
Top Reviewer
Freeman
Wangi nya suka
Udah gitu bener bener easy peel off ,
Kilit mati ke angkat dan juga bikin lembut banget
Kimberly Imanuella
17 September 2020
Top Reviewer
oke
Wanginya enak, lumayan buat kulit seger halus dan lembab
Laila Dzaikra
30 August 2020
Freeman Peeloff mask
Wanginya enak banget, texturnya gel warna bening kemerahan dikit. Setelah apply di muka dan di kelupas, muka berasa lembab, halus, dan bersih
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping