FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Fresh Herb Origin Cleansing Foam 150ml (Calendula)

Rp 235.000 Rp 129.250
7 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON JGC - 2pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients
Fresh Herb Origin CLEANSING FOAM
| Calendula |

A foam cleanser which is made from natural extract oil and you can feel gentle fragrance. Because vegetable surfactant cleanses without irritation, you can cleanse makeup without any stimulation.

Use right amount to lather bubbles, massage onto face and rinse off with lukewarm water.

Water, Glycerin, Myristic Acid, Lauric Acid, Potassium Hydroxide, Propylene Glycol Laurate, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-32, Stearic Acid, Cocamidopropyl Betaine, PEG-100 Stearate Calendula Officinalis Flower Water(3,220ppm), Propolis Extract, Sodium Hyaluronate, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil(2,100ppm), Pelargonium Graveolens Flower Oil(540ppm), Lavandula Hybrida Oil(225ppm), Cananga Odorata Flower Oil(135ppm), Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Arachidic Acid, PEG-90M, Sodium Benzoate, Silica, Butylene Glycol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol

Ratings and Reviews


Nur Fazrin Vieaulia
21 October 2020
Top Reviewer
ringan dan gak keset
Fresh Herb Origin Cleansing Foam ini ringan dan gak bikin keset atau ketarik kulitnya. Aman untuk kulit normal to dry kayak aku gini.
Putri giri Pidia bhakti
21 August 2020
Top Reviewer
Nacific
Aku pake serangkaian produk nacific fresh herb origin ini
Suka sekali bikin muka ku lebih cerah dan haluusss
Facial foam ini gak bikin kering di mukaa
Wafiy Yuka
18 July 2020
Nacific herb origin cleansing foam
Cinta sama produk cleansing foam nacific karna cepet banget ngangkat kotoran yang ada di muka dan bikin muka jadi lembut haluss dan ringan .. aku suka cleansing foam ini karna dia juga gak bikin muka kering
Sindie Aura
13 March 2020
Top Reviewer
Nacific
Nyaman dipake nyaa , engga bikin kulit jadi kering
Isna Pidiani
30 September 2019
Top Reviewer
Nacific
Baru 3 kali pakek sih dan cocok gak ada efek sama sekali ,, semoga terus terusan cocok yess ... soal nya nyaman banget ini nacific di pake nyaa gak bikin muka jadi kering
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping