Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

G-Alpine Brightening Serum

Rp 309.350 Rp 247.480
1 Reviews
1
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients

A Powerful Brightening serum contains Gigawhite Extract, the miraculous key ingredient that comes from the blend of 7 plantation from alpine Mountain,which very potent to brighten the skin and promoting collagen to keep skin firm and supple. Ceramide to limit waterloss and protects skin againts visible damage from environmental stressors. Niacinamide to restore the surface of skin and boost it to lighter tone with extra hydration. HA, Vit E, Aloe Vera, Licorice, Tumeric,and sprout Extract as a dynamic combination to eliminate dark spots and uneven skin tone, also moisturize skin at the same time, brightens and replenish skin in every drop.

Press 1-2 pump onto the palm and apply gently to the face and neck until its fully absorbed

4% Niacinamide, HA, Ceramide and Gigawhite Extract

Ratings and Reviews


Ade Myla
27 November 2020
Best Serum For Dry Skin
awalnya tertarik buat cobain serum ini karena suka banget sama moisturizernya. dan ternyata pas dicobain bareng, kawing banget uyy sama moisturizernya. kandungan cermide dan hyaluronic acidnya bener bener bikin kulit jadi lembab dan terhydrasi banget. kalau pakai serum ini bener bener bikin kulit jadi kenyal banget. serumnya juga ada kandungan niacinamidenya, dan di aku sih butuh waktu beberapa lama untuk dapetin efek mencerahkanny, tapi yang lebih kelihatan itu efek untuk menghilangkan bekas jerawatnya, kalau aku nggak pake serum ini jadi lebih lama bekas jerawatnya hilang dibandingin kalau pake serum ini. intinya serumnya bagus banget, tapi yang penting kalian pakenya harus rutin dan sabar yaa
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping