FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Gentle Skin Cleanser

Rp 125.000 Rp 75.750
55 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 40pc
Greenlake City rukan Sentra Niaga F11 Jln Kresek Raya, Cengkareng, Jak Bar
Wishlist
Information

Cetaphil Gentle Skin Cleanser For All Skin Types - 16 Oz - Soothes and softens as it cleanses, helping the skin retain needed moisture. - Cetaphil gentle skin cleanser for all skin types Formulated for dermatologists as a gentle, non-irritating cleanser for even the most sensitive skin. Unlike soap, Cetaphil is completely non-alkaline, non-comedogenic, and fragrance free. Soothes and softens as it cleanses, helping the skin retain needed moisture. Use for face, hands, and the entire body. Also an excellent cleanser for the delicate skin of babies.

  • Cetaphil Gentle Skin Cleanser for All Skin Types.
  • Every age.
  • Every stage.
  • Every day.
  • Mild, non-irritating formula.
  • This gentle, soap-free cleanser was originally formulated for dermatologists, specifically for everyday cleansing of even the most sensitive skin.
  • Soothing, non-irritating cleanser ideal for face, hands and body.
  • Helps skin retain needed moisture.
  • Rinses easily and leaves skin feeling soft, smooth and healthy.
  • Mild enough to cleanse a baby's delicate skin.

Skin Care ConcernDryness

Directions:

Directions for use without water: Apply a liberal amount of cleanser to the skin and rub gently. Remove excess with a soft cloth, leaving a thin film on the skin.

Directions for use with water: Apply cleanser to the skin and rub gently. Rinse.

Ratings and Reviews


Nikihapsary Nurmawarizqina
23 March 2020
Verified Buyer
The Best Facial Cleanser!
kayanya udah pake ini lebih dari satu tahun dan bener2 bisa menetralkan kulit aku!! di cuaca apapun tuh pasti selalu sehat2 aja kulitku.. kalo kondisi kulit lagi kering, dia bisa melembabkan, kalo kondisi kulitku lagi berminyak, dia bisa ngekontrol minyaknya.. ke luar negeri yang panas bgt atau dingin bgt ga masalah selama aku pake ini.. suka bgtt!
Oka Luthfi
26 February 2020
Top Reviewer
Cetaphil gentle skin cleanser
Bener bener bagusss buat kulit sensitif dan kulit yang lagi bermasalah , gentle banget dan bikin beruntusan aku cepet sembuh nyaa
Maureen Kurnia
15 February 2020
Verified Buyer
BAGUSSSS BANGETTTT
Ini FW yang terkenal bangettt, bagus banget buat jerawattt dan hilang pelan2.. baunya ga adaaa dann busanya jg ga ada luvvvv pokoknyaa dehhh❤️
Yane azria ningsih
03 February 2020
Top Reviewer
Cleanser wajib punya
Ini ni cleanser andalan yang wajib punya. Kandungan nya lebih mild ama wajah jenis apa aja.
Cocok buat kulit jerawat. Kering. Normal dan senaitif sekaligus.
Pas di pake lembut dan gg ada rasa ketarik gitu pas dibilas.
Andalan banget de.
Nurul Meiriza
12 January 2020
Verified Buyer
OMG!! Love this product
Suka banget cocok di kulitku yg sensitif iniih, jerawat di pipi aku kalem dan mengering padahal baru lepas krim dokter✨
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping