FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Megalast Lip Color

Rp 98.000 Rp 29.400
29 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 0pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 0pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

Lips take center stage! This 4-hour, longwearing lip color leaves a semi-matte me finish in one stroke. Glides on easily with rich, velvety color that doesn't cake, feather, or bleed. Made with hydrating skin-care ingredients: Hyaluronic Microspheres provide extraordinary adhesion to lips, an exclusive polymer complex offers cushion-like feel and texture, and natural marine plant extracts Coenzyme Q10 and Vitamins A & E help smooth lips.

Ratings and Reviews


Cici Dewi
09 November 2020
Verified Buyer
Megalast Lip Color
Good pokoknya yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wida Yati
27 October 2020
Top Reviewer
Sip
Warnanya pigmented dibibir. Tekstur dibibir juga ga kering jadi ga kerasa tebel juga dibibir. Ini juga tahan lama dibibir, ga cepet luntur walaupun dibuat makan. Cuma sayang dipackagingnya, kalo pas nutup lipstiknya, lipstiknya suka kena ditutupnya dan bikin tutupnya yang transparan itu jadi kotor. Tapi ok lah buat produk dengan harga yang murah banget.
Nur Fazrin Vieaulia
12 October 2020
Top Reviewer
Warnanya cantik cantik
Pakai ini pernah nyoba buat ombre ala-ala. Innernya pakai merah gelap , outernya pakai agak orange. Cuma aku lupa shadenya yg mana. Aku suka karna teksturnya creamy, gak bikin bibir kering dan pigmented + banyak pilihan warnanyaa.
Riia Pratiwi
20 September 2020
Top Reviewer
WnW
Dapat ini dr gift . Warnanya cantik . Texturenya creamy .
Kimberly Imanuella
11 September 2020
Top Reviewer
hemm
ga gitu suka sih ssma texture dan hasilnya jadi kasih ke mama aja tapi mama suka makenya
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping