Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

Moisture Ampoule 100ml

Rp 400.000 Rp 260.000
6 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON JGC - 4pc
Lt. 1, di depan Hush Puppies
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

Moisture ampoule contains 90% Coptis Japonica root extract, a potent skin-calming and hydrating ingredient that helps calm down oily skin and minimize sebum production. Its intense moisturizing benefits maintains oil-and-water balance in skin, resulting in a fresh, smooth complexion with a soft, bouncy texture

  • Adheres on skin well, and helps refine and smoothen skin texture.
  • Provides cooling effect and soothes sensitive skin.
  • Infused with 6 kinds of main ingredients verified by US Environmental Working Group (EWG), which includes Coptis Chinensis (Goldthread) extract that protects skin from external irritations, and Glyceryl Caprylate that smoothens skin texture. 
  • How to use:
    1. Dispense a proper amount and apply on the entire face.
    2. Tap gently for absorption.
    3. Apply one more layer for better results.

Ratings and Reviews


Ratna sari Puspitaloka
19 January 2021
Pyunkang yul ampoule
Ampoule kecintaan ku pas jerawat lagi gede gede dan meradang

Tekture nya agak kental tapi cepet meresap nyaa
Hesthi Pratiwi
13 January 2021
MEH!
Aki kayaknya ga berjodoh mulu sama produk PKY. Ini tuh entahlah teksturnya aneh bgt kayak lilin yg ga bisa meresap. Errrrgh bener2 ga enjoy pake ampoule ini. Akhirnya kuhibahkan ke temen.
Nita Nita
17 November 2020
Pyunkang yul moisture ampoule
Aku ya lagi salah makan alergi gitu tp muncul merah merah dan jerawat dan iseng aja pake ampoule ini selama 5 harian merah merah aku better dan jerawat aku beberapa jadi mengering
Lani S
19 October 2020
Top Reviewer
Pyunkang yul
Ampoule terbaik di saat muka ku breakout parahh dan semenjak pake pyunkang yul better sekalii bikin jerawat kering dan kempes sekarang tinggal bekas nya donag
Nana S
21 April 2020
Pyunkang yul moisture ampoule
Seminggu lebih pake ini bikin muka jadi lembab banget yang asal nya kering kerontang udah gitu aku pernah ada jerawat haid muncul jadi cepet kering nyaa
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping