Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

NEOGEN Bio Peel Gauze Pad GREENTEA (isi 30pads)

Rp 349.000 Rp 261.750
14 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 2pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 2pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 2pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

Which skin type is it good for?
✔ Normal
✔ Oily 
✔ Combination
✔ Dry
✔ Sensitive 

What it is:
A chemical and manual exfoliator that uses natural ingredients and innovative triple-pad technology to promote visibly clear, smoother, and brighter skin. 

Solutions for:
- Uneven skintone
- Dullness and uneven texture
- Oiliness 

If you want to know more…
This innovative exfoliation pad clears skin manually and chemically. The triple-layer gauze pad uses threading technology to gently remove dead skin while the AHA chemical exfoliant deeply penetrates to dissolve dirt and oil in the skin. Lemon extract delivers an abundance of vitamin C for skin brightening benefits. 

What it is formulated WITHOUT:
- Parabens
- Sulfates
- Phthalates 

What else you need to know:
This product is cruelty-free.

Ratings and Reviews


Hesthi Pratiwi
12 January 2021
Holy Grail
Terus aku ga nyerah setelah coba yg lemon karena ga ada efek apa2 dikulit jadilah nekat beli lagi yg emg khusus acne prone dan lagi2 kemakan omongan nenek suhay wkwkw tpi yg ini berhasil. Jerawatku berkurang dan wanginya kayak obat ini berasa diobati. Top lah
Nita Nita
23 November 2020
Neogen bio peel gauze pad greentea
Pas hari pertama coba langsung suka karna bener bener bikin muka tuh lembab , halus dan kenyal

Semakin hari semakin bagus deh kalo rutin pake nyaa
Lani S
08 October 2020
Top Reviewer
Neogen
The best peeling yang lagi aku pake saat ini
Bener bener bikin kulit mati ku ke angkat dan kulit jadi kenyal dan halus
hanifa indira
05 October 2020
Verified Buyer
Great for Acne Prone Skin
Produk neogen bio peel yang aku coba. Menurutku dia bagus banget memang untuk acne prone skin, hasil smoothness buat kulit nya sedikit dibawah yang lemon, normal sih mengingat buat kulit bertekstur. Pas pake ini memang jadi jarang jerawatan. Tapi bukan berarti bisa dipake pas jerawat lagi mateng2nya ya. Dont do that! Next pengen nyoba yg wine heuheu
Kimberly Imanuella
11 September 2020
Top Reviewer
Sukaa
Suka banget sih ini pas abis pake langsung kerasa kulit lebih halus dan kulit mati bener bener keangkat. Makenya pun ga perlu tiap hari semua variannya enak dan cocok sama aku.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping