FREE SHIPPING OVER 550K*
Authentic Product
Category
Brands
Brands

Phyto Niacin Whitening Essence

Rp 380.000 Rp 209.000
25 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 3pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 0pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 4pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information
How to Use
Ingredients

The SNS star! For skin that becomes more radiant by the day!

1. Contains brightening ingredients such as niacinamide and vitamin C derivatives extracted from Lemon, Morusalba Bark, and Rosacanina fruit. These provide vitamins that are often lacking in skin and help achieve a brightening synergy effect to leave your complexion bright and radiant.

2. Hyaluronic acid offers a potent moisture retention effect whilst Bamboo Sap gives moistness and suppleness to the skin to leave it re-energized.

3. This is the stage for applying highly concentrated essence that provides whitening and moisture to the skin, removing unnecessary blemishes and reducing dryness with ingredients obtained from nature.

1. Wash your face with cleanser. 
2. Take suitable amount of essence with spuit on the face or on the back of your hadn and apply it on the whole face. 
3. Pat your face lightly to absorb the rest of the essence.

Bambusa Vulgaris Extract, Butylene Glycol, Glycerin, Niacinamide, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Morus Alba Bark Extract, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Rosa Canina Fruit Extract, Leontopodium Alpinum Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Arnica Montana Flower Extract, Achillea Millefolium Extract, Gentiana Lutea Root Extract, Artemisia Absinthium Extract, Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Potassium Hydroxide

Ratings and Reviews


Indri Hapsari
14 March 2020
Verified Buyer
Bagus
Ini ngefek banget
Bagus
Jadi cerah
Klrg ku jg nyadar kulit aku tmbh putih n bagus
Christina Mey Rahayu
19 February 2020
Verified Buyer
Mencerahkan
Selama aku pake serum ini, kulit aku jadi lebih halus walaupun pori pori aku ga mengecil, karena mungkin dia mencerahkan tapi tdk mengecilkan pori. Kalau di aku sih efek memcerahkannya kerasa walaupun noda bekas jerawat masih ada, tp dalam pemakaian 1 bulan ini keliatan perbedaannya.
Herlin Karlina
30 December 2019
Top Reviewer
Nacific
Aku pake juga yang toner sama fresh herb nya dan efek nya bener bener bikin muka mulus dan cerah
Baresta Delta
07 October 2019
bagus
efek yg aku dapetin sebenermys gak terlalu signifkan tapi yg aku suka dia bikin kulit jd lembab dan mungkin karna niacinamidenya jerawat jd jrg bgt nongol,untuk efek mencerahkannya ya sedikit ada
Hesthi Pratiwi
06 October 2019
Not so good product
Ini varian serum nacific yang B aja hasilnya di aku bahkan pada saat pertama pakai serum ini cpt bgt meresap dan kelebihannya cuma melembabkan.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping