FREE SHIPPING OVER 70K*
Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

Real CICA Pad

Rp 319.000 Rp 239.250
5 Reviews
1
Available at:
Stores
X
Also available at BeautyHaul Store below:
Store-Greenlake City - 0pc
Greenlake City rukan Cordoba Blok B No. 3
10.00 - 20.00 WIB
Store-AEON BSD - 3pc
Lt.1 diatas Atrium Utama
10.00 - 22.00 WIB
Store-AEON JGC - 2pc
Lt. 2 bawah Fanpekka
10.00 - 22.00 WIB
Wishlist
Information

When you’re dealing with inflamed acne or highly sensitive skin, toning and exfoliating might be the last thing you want to do, but these pads may change your mind. They come soaked in an essence formulated with Centella asiatica extract, a popular K-beauty ingredient, to soothe and smooth skin without causing irritation.

The concentrated formula also reduces redness and inflammation and helps promote collagen production, giving you a stronger skin barrier and a more even complexion. The formula contains hyaluronic acid to hydrate the skin and is free of potential irritants like parabens, artificial fragrance, and mineral oil. With a low pH of 5.83, these pads are gently enough to use daily and will ensures your skin is smooth and balanced.

90 pads / 150 ml

Ratings and Reviews


Lani S
23 September 2020
Top Reviewer
Neogen
Demi apaa beruntusan ku cepet banget sembuh nya semenjak pake real cica ini
Kimberly Imanuella
12 September 2020
Top Reviewer
Good
enak banget bikin kulit seger mild banget buat jerawat
Citha Anindhyta
30 May 2020
Top Reviewer
Real CICA Pad
Ini versi yang lebih tipis dan halus daripada varian lainnya. Kalau yang neogen varian lain itu ada 2 sisi (halus-kasar) terus ada kantongnya buat masukin jari. Kalau yang ini cuma selembar gitu aja. Efeknya kalau dipakai rutin jadi mengurangi jerawat. Rasanya efek yang varian cica ini nggak secepat yang varian lainnya
Sindie Aura
12 March 2020
Top Reviewer
Neogen
Alhamdulillah cocok dan juga bagusss ngefek banget di kulit aku bikin muka lembab dan juga mulus
Gebija .
28 July 2019
Top Reviewer
Pad nya halus
Setelah penggunaan kurang lebih selama 3 minggu. Aku suka sama sensasi pemakaiannya ( pertama kali pake produk yg pad gini soalnya). Untuk hasilnya sih so so aja di kulit aku, gak buat iritasi (walaupun ini produk eksfoliasi pertamaku ) dan gak terlalu wow juga. padnya juga bantu untuk mengangkat kotoran yang gak terangkat saat pake facial wash dsb.
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping