#1 CURATED BEAUTY E-COMMERCE

Shu Eyelash Curler

Rp 380.000 Rp 342.000
5 (10)
1
Add to Wishlist
Details

The iconic, best-selling and award-winning shu uemura eyelash curler featuring enhanced design and upgraded features for ultimate precision that delivers the perfect curl.

Upgraded silicone pad in a new "mushroom" shape provides a protective, stay-put edge for improved safety and optimum curl. Upgraded patented hinge with precise engineering applies perfect amount of pressure on eyelashes.

Curved angle suits all eye shapes. Calculated shape and size of frame length and ergonomic handles ensure stability and control.

 

One refill pad included.

5/5
Share your reviews about this products & help our community knows more!
Fadilla Tsani
Top Reviewer
26 May 2019
love it
Pakai ini udah lama banget masih awet karet padnya, ga rusak paling kotor aja karna jepit pas pakai maskara dan pemakaiannya tiap hari. Pegangannya juga masih enak dan bikin bulu mata tipis lurus langsung lentik pluss gak bikin rontok bulu mata.
Amydea Syafhirelianna Syafruddin
Top Reviewer
22 May 2019
SUKA BANGET!
Awalnya ngira semua curler sama aja, tapi setelah coba ini baru bisa bilang "Gila bulu mata gw jadi on fleek banget dong". Ada harga ada kualitas lah ya. Bener-bener bikin curly bulu mata, gak perlu lama-lama juga jepitnya langsung ngangkat.
Deana Kezia
Verified Buyer
02 May 2019
BEST
rasanya beda sama curler lain, lebih enak dan lebih ngangkat bulu mata dan gak sakit pastinya
Diajeng Ednaluna
11 February 2019
The Best Eyelash Curler
Aku suka banget sama penjepit bulu mata dari shu uemura, harganya emang bener-bener sesuai sama kualitasnya. Bisa bikin bulu mata menjadi bervolume hanya dengan sekali jepit. So recomended!
Yeni Nuraeni
Top Reviewer
02 February 2019
Legendary eyelash curler
Eyelash curler legendaris. D pke sma bnyk MUA. Dr pennampilanny seh ky curler pd umumnya. Tp emang enak, ga bkin kejepit klo pke curler ini. Yg trpenting awet bgt karetnya+ d kasi karet cadangan. Ukurannya oun pas bgt bwt mata org asia ky qt. Rada mahal, bt worth to try.
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping