Authentic Product
Category
Concern
Brands
Brands

TATOUAGE COUTURE

Rp 585.000 Rp 497.250
17 Reviews
1
Wishlist
Information

YSL's new liquid matte lip stain: Tatouage Couture. A revolutionary formula for ultra-matte, high impact color with a lightweight, naked-lip feel.

WHAT IT DOES

Tattoo YSL’s Tatouage Couture on your lips for a luscious ultra-matte look. As the formula glides onto your lips you will feel practically nothing as it is quick-drying and transfer-free. Indulge your lips in perfect nudes, polished pinks, and to-die-for plums. The spatula-like applicator gives the precision of a liner with the control of a brush for perfectly defined lips with every application.

Ratings and Reviews


Yunitasari Oktavianingrum
23 November 2020
Verified Buyer
TATOUAGE COUTURE
Dari pertama beli udah suka sama lip stain ini, kalo dipake bisa mengcoverage semua permukaan bibir meski bibir hitam sekalipun. Pas diaplikasikan di bibir gak bikin retak dan teksturnya ringan kayak gak pake lipstick, bikin bibir jadi kelihatan sehat. Efek stain nya dapet meski bibir udah dipake buat makan minum seharian. Ini pembelian ke dua, yg pertama beli shade 5 yg ke dua shade 6.
Putri giri Pidia bhakti
24 August 2020
Top Reviewer
Ysl beauty
Suka banget banget banget
Formulasi nya ringan banget
Warna nya cantik dan tahan lama juga
Fanny Septiarani
17 April 2020
Verified Buyer
Best product
aku suka sama shades warnanya.... bagus baagus dan masuk ke warna kulit yg ngga putih... teksturnya juga best banget deh pokoknya.
Vanessa Mathilda
09 March 2020
Verified Buyer
Good
Great staying power dan warnanya cantik-cantik. Tapi kurang begitu suka feelnya di bibir.
Oka Luthfi
19 February 2020
Top Reviewer
Ysl beauty tatouage couture
Super duper bagusss ringann banget di bibir , warna nya cantik banget dan paling penting dia tahan lama jadi ga usah sering sering touchup
Cart



Your shopping cart is currently empty

Subtotal
Rp 0
Checkout Take Me Shopping