#1 CURATED BEAUTY E-COMMERCE

V7 Pink Toning 50ml

Rp 685.000 Rp 513.750
5 (6)
1
Add to Wishlist
Details

What it is:

A vitamin-enriched lightweight cream that brightens, soothes and moisturises tired, dull-looking skin tone.

What it does:

Dr.Jart+ patent complex, Rosy Light™ revitalises your skin, leaving it hydrated and glowing.

How to Use

 At the end of your basic skincare routine, take an appropriate amount of the contents and spread evenly over the face.

Ingredients

Water, Glycerin, Propanediol, Niacinamide, Cyclopentasiloxane, Panthenol, Titanium Dioxide (CI 77891), 1,2-Hexanediol, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sodium Polyacrylate, Dimethiconol, Squalane, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Polysorbate 60, Candida Bombicola/Glucose/Methyl Rapeseedate Ferment, Citrus Reticulata (Tangerine) Peel Extract, Butylene Glycol, Saccharide Isomerate, Ethylhexylglycerin, Brassica Oleracea Botrytis (Cauliflower) Extract, Eclipta Prostrata Extract, Xylitylglucoside, Triethoxycaprylylsilane, Adenosine, Anhydroxylitol, Disodium EDTA, Pogostemon Cablin Leaf Extract, Beta-Glucan, Dipropylene Glycol, Xylitol, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Melia Azadirachta Leaf Extract, Moringa Oleifera Seed Oil, Perilla Ocymoides Seed Extract, Calamine, Ascorbic Acid, Citric Acid, Glucose, Sodium Citrate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Pantothenic Acid, Gaultheria Procumbens (Wintergreen) Leaf Extract, Lactobionic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Biotin, Sodium Lactate, Sodium PCA, Cyanocobalamin, Lactic Acid, Glycolic Acid, Malic Acid, Gold, Pyruvic Acid, Tartaric Acid

5/5
Share your reviews about this products & help our community knows more!
Ratna sari Puspitaloka
Top Reviewer
31 January 2021
Dr jart
The best sih ini cepet meresap nyaa , gak whitecase di kulit
Bikin kulit lembab dan glowing
Lani S
Top Reviewer
21 October 2020
Dr jart
Ihh suka banget aku ini udah pake jar ke 2 ,
Ringan banget sukaa dan bikin kulit ku makin cerah
Vanessa Mathilda
Verified Buyer
23 February 2020
Bagus guysss
Awal pake agak brasa lengket, putih maksa, rupanya pakenya jangan banyak2. Abis pake, muka jd kliatan seger, putihan, cerah, beberapa menit kmudian jd kayak mulusss gitu kulit mukanya, pori2 jg menghilang. Suka banget!! Nyesel kemaren sempet brenti pake, karna pake ketebelan dan gak suka efeknya, abis itu bbrp mggu kmdian baru dipake lagi, dan harus tipisss pakenya, baru bagus, gak make up aja udh kliatan seger.
Yuliani Nurcita
Top Reviewer
13 October 2019
Dr jart v7 pink toning
Enak dipake nya sih cepet meresap nya dan gak bikin lengket sama sekali
Isna Pidiani
Top Reviewer
30 September 2019
Dr jart
Wangi nya enak beud dah gak ganggu sama sekali , produk nya cepet meresap bikin kulit jadi lembab dan kenyal ,,
My Account
Sign In / Register
Back
Customer Care
Back
About Us
No Items



I am empty :(

Looks like you haven’t added anything to your cart yet

Subtotal
Rp 0
Checkout Start Shopping